Naujienos
- Pasidalinta Mąstymo mokykos kūrimo gerąja patirtimi
- Medininkai, Jašiūnai, Šalčininkai....
- IV-asis muzikos ir teatro festivalis ,,Pasakų šalis-2022‘‘
- Mokosi matematikai
- Mokymai ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogams
- Šiuolaikinė pamoka, kokia ji?
- ,,Nuo uždavinio iki rezultato pamatavimo‘‘
- Keliavome po Alytaus kraštą
- Viltingų šv. Velykų
- Fizinis aktyvumas 55+
- Mentorystė švietimo įstaigose
- Grupinės konsultacijos - efektyvaus bendravimo principai
- Neužbaigta konferencija su Ukraina
- Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo turinio atnaujinimas
- Pranešimas švietimo centrų vadovams
- Kviečia Šv. Jokūbo kelias ,,Camino Lituano’’
- Andragogus pasiekė stalo knyga
- Geografai tyrinėjo Žemę su Rytu Šalna
- Vaikų ugdymas priešmokykliniame amžiuje
- Interviu su psichologe Asta Jakoniene
- Gamtos mokslų srities mokytojų dalykinių kompetencijų tobulinimo mokymai
- Įsitikinome: esame veiklūs ir reikalingi!
- Savanorystės esmė - padėti kitiems
- Rytų Lietuvos mokytojų sąjungai – 10
- Viktorina ,,Tautų įvairovė Lietuvos Didžiojoje kunigaikštystėje’’
- Kaip kalbėti bei diskutuoti su paaugliais „nepatogiais“ klausimais
- Suaugusiųjų mokymosi savaitė „Mokaisi – gyveni, gyveni – mokaisi!“
- Darbo su suaugusiais reikia mokytis
- Pasirašyta tarptautinė bendradarbiavimo sutartis
- Kaip gyvena TAU studentai?
- Projekto dėka tobulėjame ir semiamės patirties
- Stažuotė Naujajame Sonče – įdomi ir turininga
- Kaip padėti suaugusiems išlikti darbo rinkoje?
- ,,Kelias į verslą Lenkijoje ir Lietuvoje’’
- Startuoja projektas ,,Galimybių spinta’’
- Bendravome su Latvijos ir Estijos kolegomis projekte
- Gyvenkime čia ir dabar
- Po Ignalinos kraštą
- Geros savijautos programa laukia paraiškų
- Žmonėms su negalia – reikiamą dėmesį
- Virtualios realybės technologijos – vertos dėmesio!
- ,,Gamtos melodijoje’’ ilsėjomės ir mokėmės
- Individualios mokinių pažangos stebėsena – vienas svarbiausių mokyklų uždavinių
- Socialinis pedagogas ikimokyklinėje įstaigoje
- Sulaukėme svečių iš Lenkijos Kujavijos Pamario aukštosios mokyklos
- Internetinių įrankių panaudojimas ikimokyklinio ugdymo procese
- ,,Išlikime sveiki – 2021’’
- Daugiau dėmesio gabių vaikų ugdymui
- Kviečiame TAU į šviesos terapijos užsiėmimus
- Raseinių kūrybinės komandos stažuotė - ,,Projektinis darbas – raktas į STEAM įgyvendinimą mokykloje. Patyriminis ugdymas ugdymo procese’’
- Trakų TAU įsijungia į nacionalinę TAU asociaciją
- Tautinių mažumų ikimokyklinukų, priešmokyklinukų ir pradinukų pedagogus, mokysiančius lietuvių kalbos – kviečiame į mokymus!
Socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymas Aukštadvario mokykloje-darželyje
Publikuota: 2020-11-17 | Autorius: Jolanta Vaičiūnienė, Roma Pašinskienė
Trakų r. Aukštadvario mokyklai – darželiui „Gandriukas“ persiorientavus prie nuotolinio mokymo, nenutrūko ir mokinių socialinių – emocinių kompetencijų ugdymas.
Savimonės kompetenciją ugdėme skirdami laiko pasikalbėjimams apie mokinių emocijas bei jausmus, taip stiprindami pasitikėjimo savimi jausmą. Skatinome mokinius išsikelti mokymosi tikslus (pamokai, dienai, savaitei), kad gebėtų prisiimti atsakomybę už savo mokymąsi.
Pasikeitus mokymosi formatui, pasikeitė ir mokinių kasdieninė veikla. Ugdant savitvardos kompetenciją, mokinius įtraukėme į pasikeitusio mokymo taisyklių kūrimą. Vaikai mokėsi planuoti savo laiką ir laikytis pasikeitusios dienotvarkės, į veiklas įtraukėme atsipalaidavimo pratimus streso mažinimui.
Kalbant su mokiniais apie šių dienų aktualijas buvo ugdomas jų socialinis sąmoningumas. Ugdydamiesi empatiją ir pagarbą kitam, komunikavo tarpusavyje, naudodami informacines komunikacines priemones. Teikė pagalbą klasės draugams, padėjo vieni kitiems įveikti kasdieninius mokymosi iššūkius.
Ugdant tarpusavio santykių kūrimo - palaikymo kompetenciją, vaikai komunikavo virtualiai, palaikė santykius susisiekdami su klasės draugais, pristatydami savo darbus. Virtualių pamokų metu mokiniams buvo suteikta galimybė diskutuoti ne tik mokymosi temomis, bet ir jiems rūpimais klausimais. Ugdymo procesas paįvairintas žaidimais bei kitomis veiklomis.
Ugdant atsakingą sprendimų priėmimo kompetenciją, savaitės pabaigoje vyko klasės valandėlės, kurių metu mokinai dalijosi patirtimi, reflektavo, analizavo sėkmes ir nesėkmes.
Socialinėms - emocinėms kompetencijoms ugdyti naudojome šiuos metodus: diskusija, žaidimas, „Minčių lietus“, „Noras - nenoras“, „Blyksnis‘, „Minčių žemėlapis“, „Mozaika“, „Burbulų dialogas“, „Juoko pertraukėlė“, „Staigmena“, „Emocija pasitelkus daiktus“, „Atspėk emociją“.
Tėvams įsitraukus į nuotolinio ugdymo procesą, aktyviai bendradarbiaujant su mokytojais bei pagalbos mokiniui specialistais, sustiprėjo mokyklos bendruomenės ryšiai, kurie ypač svarbūs vaikų socialiniam emociniam bei akademiniam tobulėjimui.
Mokyklos administracija, pedagogai ir pagalbos mokiniui specialistai teikė informaciją tėvams, konsultavo jiems rūpimais klausimais. Tėvai objektyviai įvertino savo vaikų galimybes, mokymosi sunkumus, savarankiškumą, pagal galimybes ir poreikį padėjo savo vaikams.
Mokinių dalyvavimas Tarptautinėse prevencinėse programose ,,Zipio draugai“ ir „Obuolio draugai“, jiems padėjo įveikti socialinius bei emocinius sunkumus, siekiant geresnės emocinės savijautos.
Mokiniams, kurie susidūrė su mokymosi sunkumais nuotoliniu būdu, buvo teikiama individuali pagalba. Daugumai mokinių nuotolinis mokymasis patiko, tik pasigedo gyvo bendravimo su klasės ir mokyklos bendruomene, dalyvavimo bendrose šventėse, renginiuose, išvykose.



Akimirkos iš mūsų gyvenimo











Kalendorius
GEGUŽĖ | Pr | A | T | K | Pn | Š | S |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
Darbo laikas
Pirmadienis | 8:00 - 17:00 |
Antradienis | 8:00 - 17:00 |
Trečiadienis | 8:00 - 17:00 |
Ketvirtadienis | 8:00 - 17:00 |
Penktadienis | 8:00 - 15:45 |
Šeštadienis | - |
Sekmadienis | - |
Pietų pertrauka | 12:00 - 12:45 |