Naujienos
- Joniškio TAU piknikas Trakuose
- Trakų TAU – Liepojoje
- Kuriame gerą mokyklą: mokymosi sėkmė kiekvienam vaikui
- Kviečiame į projekto ,,Kompleksinės kritimų ir traumų prevencijos programa‘‘ praktinius fizinio aktyvumo užsiėmimus
- Mokymai ukrainiečiams informatyvūs ir savalaikiai
- Rytų Lietuvos mokytojai - Telšiuose
- Kviečiame į ,,Kompleksinę kritimų ir traumų prevencijos programą‘‘
- Kaip veikti, norint stabdyti priklausomybę elektoninėms cigaretėms?
- Trakų gimnazijoje – respublikinė konferencija
- Ar laukiame atostogų?
- Įsijungėme į projektą ,,Dialogų bendruomenės’’
- Respublikinė konferencija ,,Vaikų socializacija žaidybinėje ugdomojoje veikloje’’
- Sveikatą stiprinančių mokyklų banga per Lietuvą
- Tarptautiniame gamtosauginiame projekte – Trakų VDG
- Radvilų rūmų dailės muziejuje
- Kaip kalbėti su mokiniais ir tėvais apie narkotikus?
- Vieno langelio principas suaugusiųjų švietime
- Viltingų šv. Velykų
- Ar žinote kas yra taškavimas?
- Mokomės, tobulėjame, mokome
- Mokinių bendrųjų kompetencijų ugdymas lietuvių kalbos pamokose
- Kaip išmokyti skaityti spec. poreikių turinčius vaikus?
- Kokybiškas švietimas kiekvienam rajono mokiniui
- Pasirenkime dirbti pagal atnaujintą ugdymo turinį
- Protų mūšis ,,Sidabrinis protas’’
- Mokymai gamtos mokslų mokytojams
- Trijų Karalių šventė – l/d ,,Ežerėlis’’
- Salkininkuose sušvito Kalėdų eglė
- Suaugusiųjų švietimo prieinamumo didinimo link
- Plati šypsena – šviesi galva
- Socialinis pedagogas ikimokyklinėje įstaigoje
- Mokymosi siluetai
- Senjorai savanoriauja ir dalijasi patirtimi su jaunimu
- ,,Lietuvos karaimų istorijos puslapius pavarčius‘‘
- Pažinkime savo rajoną
- Ar svarbu mokytojui jo įvaizdis?
- Strateginiam planavimui – didesnį dėmesį
- Vilniaus ikimokyklinių įstaigų projektas ,,Muzikinis spektras’’
- Tobulėja ir fiziškai, ir dvasiškai
- Kviečiame į Trakų TAU gretas
- ,,Lietuvos karaimų istorijos puslapius pavarčius‘‘
- Kuriame gerą mokyklą: įtraukiojo ugdymo link
- Trakų r. gyvenančių ukrainiečių vaikai mokosi lietuvių kalbos
- Profesiniam ir tęstiniam suaugusiųjų mokymuisi – reikia didesnio dėmesio
- Nuostabi popietė su A. Makejevu
- Projektinio darbo patirtimi dalinomės su Ukrainos universitetu
- Lankėmės jaukiame Saulės mieste – Šiauliuose
- Pasirenkime VP (Viešųjų pirkimų) testui
- Kad auklytės kurtų sveiką ir saugią aplinką ugdytiniams
- Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo institucijų kaitos veiksniai ir kryptys
- Vyresniojo amžiaus žmonių mokymosi galimybės
- Rinkimės laimingą gyvenimą
- Kūrybinėse dirbtuvėse
- Tūkstantmečio mokyklos – kur link?
- Pasidalinta Mąstymo mokykos kūrimo gerąja patirtimi
- Medininkai, Jašiūnai, Šalčininkai....
- IV-asis muzikos ir teatro festivalis ,,Pasakų šalis-2022‘‘
- Mokosi matematikai
- Mokymai ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogams
- Šiuolaikinė pamoka, kokia ji?
- ,,Nuo uždavinio iki rezultato pamatavimo‘‘
- Keliavome po Alytaus kraštą
- Fizinis aktyvumas 55+
- Mentorystė švietimo įstaigose
- Grupinės konsultacijos - efektyvaus bendravimo principai
- Neužbaigta konferencija su Ukraina
- Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo turinio atnaujinimas
- Pranešimas švietimo centrų vadovams
- Kviečia Šv. Jokūbo kelias ,,Camino Lituano’’
- Andragogus pasiekė stalo knyga
- Geografai tyrinėjo Žemę su Rytu Šalna
- Vaikų ugdymas priešmokykliniame amžiuje
Socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymas Aukštadvario mokykloje-darželyje
Publikuota: 2020-11-17 | Autorius: Jolanta Vaičiūnienė, Roma Pašinskienė
Trakų r. Aukštadvario mokyklai – darželiui „Gandriukas“ persiorientavus prie nuotolinio mokymo, nenutrūko ir mokinių socialinių – emocinių kompetencijų ugdymas.
Savimonės kompetenciją ugdėme skirdami laiko pasikalbėjimams apie mokinių emocijas bei jausmus, taip stiprindami pasitikėjimo savimi jausmą. Skatinome mokinius išsikelti mokymosi tikslus (pamokai, dienai, savaitei), kad gebėtų prisiimti atsakomybę už savo mokymąsi.
Pasikeitus mokymosi formatui, pasikeitė ir mokinių kasdieninė veikla. Ugdant savitvardos kompetenciją, mokinius įtraukėme į pasikeitusio mokymo taisyklių kūrimą. Vaikai mokėsi planuoti savo laiką ir laikytis pasikeitusios dienotvarkės, į veiklas įtraukėme atsipalaidavimo pratimus streso mažinimui.
Kalbant su mokiniais apie šių dienų aktualijas buvo ugdomas jų socialinis sąmoningumas. Ugdydamiesi empatiją ir pagarbą kitam, komunikavo tarpusavyje, naudodami informacines komunikacines priemones. Teikė pagalbą klasės draugams, padėjo vieni kitiems įveikti kasdieninius mokymosi iššūkius.
Ugdant tarpusavio santykių kūrimo - palaikymo kompetenciją, vaikai komunikavo virtualiai, palaikė santykius susisiekdami su klasės draugais, pristatydami savo darbus. Virtualių pamokų metu mokiniams buvo suteikta galimybė diskutuoti ne tik mokymosi temomis, bet ir jiems rūpimais klausimais. Ugdymo procesas paįvairintas žaidimais bei kitomis veiklomis.
Ugdant atsakingą sprendimų priėmimo kompetenciją, savaitės pabaigoje vyko klasės valandėlės, kurių metu mokinai dalijosi patirtimi, reflektavo, analizavo sėkmes ir nesėkmes.
Socialinėms - emocinėms kompetencijoms ugdyti naudojome šiuos metodus: diskusija, žaidimas, „Minčių lietus“, „Noras - nenoras“, „Blyksnis‘, „Minčių žemėlapis“, „Mozaika“, „Burbulų dialogas“, „Juoko pertraukėlė“, „Staigmena“, „Emocija pasitelkus daiktus“, „Atspėk emociją“.
Tėvams įsitraukus į nuotolinio ugdymo procesą, aktyviai bendradarbiaujant su mokytojais bei pagalbos mokiniui specialistais, sustiprėjo mokyklos bendruomenės ryšiai, kurie ypač svarbūs vaikų socialiniam emociniam bei akademiniam tobulėjimui.
Mokyklos administracija, pedagogai ir pagalbos mokiniui specialistai teikė informaciją tėvams, konsultavo jiems rūpimais klausimais. Tėvai objektyviai įvertino savo vaikų galimybes, mokymosi sunkumus, savarankiškumą, pagal galimybes ir poreikį padėjo savo vaikams.
Mokinių dalyvavimas Tarptautinėse prevencinėse programose ,,Zipio draugai“ ir „Obuolio draugai“, jiems padėjo įveikti socialinius bei emocinius sunkumus, siekiant geresnės emocinės savijautos.
Mokiniams, kurie susidūrė su mokymosi sunkumais nuotoliniu būdu, buvo teikiama individuali pagalba. Daugumai mokinių nuotolinis mokymasis patiko, tik pasigedo gyvo bendravimo su klasės ir mokyklos bendruomene, dalyvavimo bendrose šventėse, renginiuose, išvykose.



Akimirkos iš mūsų gyvenimo












Kalendorius
RUGSĖJIS | Pr | A | T | K | Pn | Š | S |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Darbo laikas
Pirmadienis | 8:00 - 17:00 |
Antradienis | 8:00 - 17:00 |
Trečiadienis | 8:00 - 17:00 |
Ketvirtadienis | 8:00 - 17:00 |
Penktadienis | 8:00 - 15:45 |
Šeštadienis | - |
Sekmadienis | - |
Pietų pertrauka | 12:00 - 12:45 |