Naujienos
- Joniškio TAU piknikas Trakuose
- Trakų TAU – Liepojoje
- Kuriame gerą mokyklą: mokymosi sėkmė kiekvienam vaikui
- Kviečiame į projekto ,,Kompleksinės kritimų ir traumų prevencijos programa‘‘ praktinius fizinio aktyvumo užsiėmimus
- Mokymai ukrainiečiams informatyvūs ir savalaikiai
- Rytų Lietuvos mokytojai - Telšiuose
- Kviečiame į ,,Kompleksinę kritimų ir traumų prevencijos programą‘‘
- Kaip veikti, norint stabdyti priklausomybę elektoninėms cigaretėms?
- Trakų gimnazijoje – respublikinė konferencija
- Ar laukiame atostogų?
- Įsijungėme į projektą ,,Dialogų bendruomenės’’
- Respublikinė konferencija ,,Vaikų socializacija žaidybinėje ugdomojoje veikloje’’
- Sveikatą stiprinančių mokyklų banga per Lietuvą
- Tarptautiniame gamtosauginiame projekte – Trakų VDG
- Radvilų rūmų dailės muziejuje
- Kaip kalbėti su mokiniais ir tėvais apie narkotikus?
- Vieno langelio principas suaugusiųjų švietime
- Viltingų šv. Velykų
- Ar žinote kas yra taškavimas?
- Mokomės, tobulėjame, mokome
- Mokinių bendrųjų kompetencijų ugdymas lietuvių kalbos pamokose
- Kaip išmokyti skaityti spec. poreikių turinčius vaikus?
- Kokybiškas švietimas kiekvienam rajono mokiniui
- Pasirenkime dirbti pagal atnaujintą ugdymo turinį
- Protų mūšis ,,Sidabrinis protas’’
- Mokymai gamtos mokslų mokytojams
- Trijų Karalių šventė – l/d ,,Ežerėlis’’
- Salkininkuose sušvito Kalėdų eglė
- Suaugusiųjų švietimo prieinamumo didinimo link
- Plati šypsena – šviesi galva
- Socialinis pedagogas ikimokyklinėje įstaigoje
- Mokymosi siluetai
- Senjorai savanoriauja ir dalijasi patirtimi su jaunimu
- ,,Lietuvos karaimų istorijos puslapius pavarčius‘‘
- Pažinkime savo rajoną
- Ar svarbu mokytojui jo įvaizdis?
- Strateginiam planavimui – didesnį dėmesį
- Vilniaus ikimokyklinių įstaigų projektas ,,Muzikinis spektras’’
- Tobulėja ir fiziškai, ir dvasiškai
- Kviečiame į Trakų TAU gretas
- ,,Lietuvos karaimų istorijos puslapius pavarčius‘‘
- Kuriame gerą mokyklą: įtraukiojo ugdymo link
- Trakų r. gyvenančių ukrainiečių vaikai mokosi lietuvių kalbos
- Profesiniam ir tęstiniam suaugusiųjų mokymuisi – reikia didesnio dėmesio
- Nuostabi popietė su A. Makejevu
- Projektinio darbo patirtimi dalinomės su Ukrainos universitetu
- Lankėmės jaukiame Saulės mieste – Šiauliuose
- Pasirenkime VP (Viešųjų pirkimų) testui
- Kad auklytės kurtų sveiką ir saugią aplinką ugdytiniams
- Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo institucijų kaitos veiksniai ir kryptys
- Vyresniojo amžiaus žmonių mokymosi galimybės
- Rinkimės laimingą gyvenimą
- Kūrybinėse dirbtuvėse
- Tūkstantmečio mokyklos – kur link?
- Pasidalinta Mąstymo mokykos kūrimo gerąja patirtimi
- Medininkai, Jašiūnai, Šalčininkai....
- IV-asis muzikos ir teatro festivalis ,,Pasakų šalis-2022‘‘
- Mokosi matematikai
- Mokymai ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogams
- Šiuolaikinė pamoka, kokia ji?
- ,,Nuo uždavinio iki rezultato pamatavimo‘‘
- Keliavome po Alytaus kraštą
- Fizinis aktyvumas 55+
- Mentorystė švietimo įstaigose
- Grupinės konsultacijos - efektyvaus bendravimo principai
- Neužbaigta konferencija su Ukraina
- Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo turinio atnaujinimas
- Pranešimas švietimo centrų vadovams
- Kviečia Šv. Jokūbo kelias ,,Camino Lituano’’
- Andragogus pasiekė stalo knyga
- Geografai tyrinėjo Žemę su Rytu Šalna
- Vaikų ugdymas priešmokykliniame amžiuje
Siekdami pokyčio, turime įvardinti problemas
Publikuota: 2017-07-04 | Autorius: Nijolė Lisevičienė
Birželio 26-ąją, ,,Lyderių laikas 3’’ komanda, susirinkome į savivaldybėje vykusį antrąjį užsiėmimą. Užsiėmimą vedė konsultantai Audrius Matiukas ir Asta Malčiauskienė.
Prasideda pats svarbiausias ir atsakingiausias darbo etapas – išgryninti pokytį, kurį įgyvendinsime rajone, siekdami mokinių ugdymosi pažangos. Pokytis turi būti aiškus ir suvokiamas visos bendruomenės, pamatuojamas. Tam, kad atrastume ir išsigrynintumėme pačią opiausią problemą, turime atlikti tyrimus, apklausas, pagrįsti. Tad šis užsiėmimas – įžanga į didžiojo pokyčio paiešką.
Dirbome grupelėmis, aptarėme visi kartu. Problemų matome daug. Vienos jų lengviau spręstinos ir pamatuojamos, o kitos problemos, reikalauja sisteminių pokyčių, kurie bus sunkiai pamatuojami.
Kokias problemas įžvelgėme?
Jas galime suskirstyti į tris didesnes grupes:
- Pati pagrindinė – pamokos kokybė, jos gerinimas. Pamokose daug monologo, menkai taikomi aktyvieji mokymosi metodai, mažai tiriamosios veiklos, trūksta laboratorijų.
- Į antrąją grupę išskyrėme socialines problemas: emocinį klimatą klasėse, socialinės atskirties apraiškas, saugumo stoką, žemą užimtumo lygį, praleidžiamas pamokas,o klasės auklėtojai ,,dalykininkai’’ vos spėja ,,gesinti gaisrus’’. Nuo 2012 metų, kai pagaliau švietimo įstaigas pasiekė pirmieji psichologai, aptarnaujantys po kelias įstaigas, didesnių pokyčių taip ir neįvyko. Šiandieninė situacija reikalauja, kad jau kiekviena mokykla turėtų pagalbos specialistus vietoje.
- Trečioji grupė, esanti už mokyklos ribų, bet turinti didelę galią – tai tėvai, jų įtraukimas į mokyklos gyvenimą, švietimas, bendradarbiavimas, atsakomybė…
Nors atostogų metas, bet visi esame pasirengę susitikti ir toliau diskutuoti, ieškoti pokyčio, kuris pagerintų rajono moksleivių ugdymosi pažangą.
Nuotraukose: akimirkos užsiėmimo metu.


Akimirkos iš mūsų gyvenimo












Kalendorius
RUGSĖJIS | Pr | A | T | K | Pn | Š | S |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Darbo laikas
Pirmadienis | 8:00 - 17:00 |
Antradienis | 8:00 - 17:00 |
Trečiadienis | 8:00 - 17:00 |
Ketvirtadienis | 8:00 - 17:00 |
Penktadienis | 8:00 - 15:45 |
Šeštadienis | - |
Sekmadienis | - |
Pietų pertrauka | 12:00 - 12:45 |