Naujienos
- Profesiniam ir tęstiniam suaugusiųjų mokymuisi – reikia didesnio dėmesio
- Nuostabi popietė su A. Makejevu
- Projektinio darbo patirtimi dalinomės su Ukrainos universitetu
- Lankėmės jaukiame Saulės mieste – Šiauliuose
- Pasirenkime VP (Viešųjų pirkimų) testui
- Kad auklytės kurtų sveiką ir saugią aplinką ugdytiniams
- Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo institucijų kaitos veiksniai ir kryptys
- Vyresniojo amžiaus žmonių mokymosi galimybės
- Rinkimės laimingą gyvenimą
- Kūrybinėse dirbtuvėse
- Tūkstantmečio mokyklos – kur link?
- Pasidalinta Mąstymo mokykos kūrimo gerąja patirtimi
- Medininkai, Jašiūnai, Šalčininkai....
- IV-asis muzikos ir teatro festivalis ,,Pasakų šalis-2022‘‘
- Mokosi matematikai
- Mokymai ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogams
- Šiuolaikinė pamoka, kokia ji?
- ,,Nuo uždavinio iki rezultato pamatavimo‘‘
- Keliavome po Alytaus kraštą
- Viltingų šv. Velykų
- Fizinis aktyvumas 55+
- Mentorystė švietimo įstaigose
- Grupinės konsultacijos - efektyvaus bendravimo principai
- Neužbaigta konferencija su Ukraina
- Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo turinio atnaujinimas
- Pranešimas švietimo centrų vadovams
- Kviečia Šv. Jokūbo kelias ,,Camino Lituano’’
- Andragogus pasiekė stalo knyga
- Geografai tyrinėjo Žemę su Rytu Šalna
- Vaikų ugdymas priešmokykliniame amžiuje
- Interviu su psichologe Asta Jakoniene
- Gamtos mokslų srities mokytojų dalykinių kompetencijų tobulinimo mokymai
- Įsitikinome: esame veiklūs ir reikalingi!
- Savanorystės esmė - padėti kitiems
- Rytų Lietuvos mokytojų sąjungai – 10
- Viktorina ,,Tautų įvairovė Lietuvos Didžiojoje kunigaikštystėje’’
- Kaip kalbėti bei diskutuoti su paaugliais „nepatogiais“ klausimais
- Suaugusiųjų mokymosi savaitė „Mokaisi – gyveni, gyveni – mokaisi!“
- Darbo su suaugusiais reikia mokytis
- Pasirašyta tarptautinė bendradarbiavimo sutartis
- Kaip gyvena TAU studentai?
- Projekto dėka tobulėjame ir semiamės patirties
- Stažuotė Naujajame Sonče – įdomi ir turininga
- Kaip padėti suaugusiems išlikti darbo rinkoje?
- ,,Kelias į verslą Lenkijoje ir Lietuvoje’’
- Startuoja projektas ,,Galimybių spinta’’
- Bendravome su Latvijos ir Estijos kolegomis projekte
- Gyvenkime čia ir dabar
- Po Ignalinos kraštą
- Geros savijautos programa laukia paraiškų
- Žmonėms su negalia – reikiamą dėmesį
- Virtualios realybės technologijos – vertos dėmesio!
- ,,Gamtos melodijoje’’ ilsėjomės ir mokėmės
- Individualios mokinių pažangos stebėsena – vienas svarbiausių mokyklų uždavinių
- Socialinis pedagogas ikimokyklinėje įstaigoje
- Sulaukėme svečių iš Lenkijos Kujavijos Pamario aukštosios mokyklos
- Internetinių įrankių panaudojimas ikimokyklinio ugdymo procese
- ,,Išlikime sveiki – 2021’’
- Daugiau dėmesio gabių vaikų ugdymui
- Kviečiame TAU į šviesos terapijos užsiėmimus
- Raseinių kūrybinės komandos stažuotė - ,,Projektinis darbas – raktas į STEAM įgyvendinimą mokykloje. Patyriminis ugdymas ugdymo procese’’
- Trakų TAU įsijungia į nacionalinę TAU asociaciją
- Tautinių mažumų ikimokyklinukų, priešmokyklinukų ir pradinukų pedagogus, mokysiančius lietuvių kalbos – kviečiame į mokymus!
Įspūdžiai iš stovyklos sugrįžus
Publikuota: 2015-06-23 | Autorius: Lentvario M.Šimelionio gimnazijos mokytoja Daiva Prakapaitė
Šių metų birželio antrąją savaitę, dešimt Lentvario M. Šimelionio gimnazijos mokinių ir mes, mokytojos, Jolanta Peciukonienė ir aš, Daiva Prakapaitė, Trakų švietimo centro projekto ,,Parama Baltijos valstybių bendrojo lavinimo mokyklų jaunimo integravimui į prioritetinius darbo rinkos sektorius‘‘ NPJR-2015/10457 dėka‚ buvome išvykę į Rygoje vykusią ,,Karjeros planavimas‘‘ stovyklą. Vos tik atvykę, turėjome galimybę pasivažinėti viešuoju transportu ir akies krašteliu apžiūrėti miestą. Šiek tiek vėliau, ėjome į mokyklą, kur vyko pažintinės pamokos bei trumpas įvadas į tai, ką veiksime stovykloje.
Antroji stovyklos diena prasidėjo mokykloje. Žaidėme įvairius žaidimus, skatinančius komandinį darbą. Po visų žaidimų mūsų laukė Gintaro (Rygos mokyklos filosofijos mokytojas) pasakojimas apie profesijas. Jis pateikė daug naudingos informacijos, kuri dar labiau įtikino, jog visko reikia siekti pačiam. Antrąją dienos dalį paįvairino psichologės apsilankymas. Ji vedė seminarą, kurio metu mokiniai atliko įvairius testus tam, kad sužinotų savo temperamentą, atsparumą stresui, motyvus pasirenkant profesiją. Po ilgos dienos - atsipalaidavimas baseine.
Trečioji diena stovykloje prasidėjo pasiplaukiojimu laivu. Beplaukiodami mokiniai pamatė gražų Rygos kraštovaizdį bei sužinojo daug naujo apie šį miestą. Antrąją dienos dalį pristatėme savo mokyklose atliktus darbus. Visi mokiniai sutiko su faktu, jog bendras darbas ir bendri tikslai labai suartina žmones.
Ketvirtoji diena prasidėjo nuo išvykos į viešąją biblioteką. Nė vienas mokinys nesitikėjo tokios didelės ir erdvios patalpos. Mokiniams teko pabuvoti joje bei pamatyti labai gražų kraštovaizdį, kuris atsivėrė žiūrint pro bibliotekos langus. Po ekskursijos bibliotekoje liko laisvo laiko, tad mokiniai su mokytojais galėjo pasivaikščioti po šį gražų miestą. Dienos prabėgo labai greitai, net nepastebėjome, kad jau laikas į namus. Pasibaigus stovyklai visi moksleiviai teigė, jog ši stovykla buvo be galo naudinga bei įdomi. Jie turėjo galimybę pabendrauti su kitų šalių moksleiviais bei mokytojais, pasidalinti žiniomis. Visi išvykome labai patenkinti ir kupini teigiamų emocijų.


Akimirkos iš mūsų gyvenimo











Kalendorius
LIEPA | Pr | A | T | K | Pn | Š | S |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Darbo laikas
Pirmadienis | 8:00 - 17:00 |
Antradienis | 8:00 - 17:00 |
Trečiadienis | 8:00 - 17:00 |
Ketvirtadienis | 8:00 - 17:00 |
Penktadienis | 8:00 - 15:45 |
Šeštadienis | - |
Sekmadienis | - |
Pietų pertrauka | 12:00 - 12:45 |