Naujienos
- Pasidalinta Mąstymo mokykos kūrimo gerąja patirtimi
- Medininkai, Jašiūnai, Šalčininkai....
- IV-asis muzikos ir teatro festivalis ,,Pasakų šalis-2022‘‘
- Mokosi matematikai
- Mokymai ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogams
- Šiuolaikinė pamoka, kokia ji?
- ,,Nuo uždavinio iki rezultato pamatavimo‘‘
- Keliavome po Alytaus kraštą
- Viltingų šv. Velykų
- Fizinis aktyvumas 55+
- Mentorystė švietimo įstaigose
- Grupinės konsultacijos - efektyvaus bendravimo principai
- Neužbaigta konferencija su Ukraina
- Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo turinio atnaujinimas
- Pranešimas švietimo centrų vadovams
- Kviečia Šv. Jokūbo kelias ,,Camino Lituano’’
- Andragogus pasiekė stalo knyga
- Geografai tyrinėjo Žemę su Rytu Šalna
- Vaikų ugdymas priešmokykliniame amžiuje
- Interviu su psichologe Asta Jakoniene
- Gamtos mokslų srities mokytojų dalykinių kompetencijų tobulinimo mokymai
- Įsitikinome: esame veiklūs ir reikalingi!
- Savanorystės esmė - padėti kitiems
- Rytų Lietuvos mokytojų sąjungai – 10
- Viktorina ,,Tautų įvairovė Lietuvos Didžiojoje kunigaikštystėje’’
- Kaip kalbėti bei diskutuoti su paaugliais „nepatogiais“ klausimais
- Suaugusiųjų mokymosi savaitė „Mokaisi – gyveni, gyveni – mokaisi!“
- Darbo su suaugusiais reikia mokytis
- Pasirašyta tarptautinė bendradarbiavimo sutartis
- Kaip gyvena TAU studentai?
- Projekto dėka tobulėjame ir semiamės patirties
- Stažuotė Naujajame Sonče – įdomi ir turininga
- Kaip padėti suaugusiems išlikti darbo rinkoje?
- ,,Kelias į verslą Lenkijoje ir Lietuvoje’’
- Startuoja projektas ,,Galimybių spinta’’
- Bendravome su Latvijos ir Estijos kolegomis projekte
- Gyvenkime čia ir dabar
- Po Ignalinos kraštą
- Geros savijautos programa laukia paraiškų
- Žmonėms su negalia – reikiamą dėmesį
- Virtualios realybės technologijos – vertos dėmesio!
- ,,Gamtos melodijoje’’ ilsėjomės ir mokėmės
- Individualios mokinių pažangos stebėsena – vienas svarbiausių mokyklų uždavinių
- Socialinis pedagogas ikimokyklinėje įstaigoje
- Sulaukėme svečių iš Lenkijos Kujavijos Pamario aukštosios mokyklos
- Internetinių įrankių panaudojimas ikimokyklinio ugdymo procese
- ,,Išlikime sveiki – 2021’’
- Daugiau dėmesio gabių vaikų ugdymui
- Kviečiame TAU į šviesos terapijos užsiėmimus
- Raseinių kūrybinės komandos stažuotė - ,,Projektinis darbas – raktas į STEAM įgyvendinimą mokykloje. Patyriminis ugdymas ugdymo procese’’
- Trakų TAU įsijungia į nacionalinę TAU asociaciją
- Tautinių mažumų ikimokyklinukų, priešmokyklinukų ir pradinukų pedagogus, mokysiančius lietuvių kalbos – kviečiame į mokymus!
Individualios mokinių pažangos stebėsena – vienas svarbiausių mokyklų uždavinių
Publikuota: 2021-07-13| Autorius: Nijolė Lisevičienė
Labai svarbi mokyklų veiklos kryptis - kiekvieno mokinio individualios pažangos vertinimas ir įsivertinimas, pasiekimų stebėjimas ir analizavimas siekiant laiku identifikuoti mokymosi sunkumus, kad būtų teikiama reikalinga pagalba. Mokymosi pagalbos organizavimas apima ir priimamus sprendimus, kaip padėti mokiniui, ir taikytų priemonių poveikio analizę. Mokymosi pagalbą mokiniui pirmiausia teikia jį mokantys mokytojai, organizuodami pamokas, kitas veiklas bei konsultuodami mokinius ne pamokų metu. Dėl kitų mokymosi pagalbos būdų mokykloje susitariama, atsižvelgiant į kontekstą, turimą patirtį, išteklius. Mokykla savo ugdymo plane numato konkrečius mokymosi pagalbos teikimo būdus.
Džiaugiamės, kad yra šalyje mokyklų, ieškančių savo kelio, eksperimentuojančių ir besidalijančių sukaupta patirtimi. Ypač vertinga Šiaulių Salduvės progimnazijos patirtis, kaupiama taikant priemones, padedančias kurti mokymuisi palankią aplinką ir skatinant individualią kiekvieno mokinio pažangą. Surengėme keletą Šiaulių Salduvės progimnazijos seminarų, kuriuos pravedė mokyklos direktorė Natalija Kauneckienė. Seminarų metu buvo aptarta, kaip galima siekti ugdyti sąmoningą, atsakingą mokinių požiūrį į savo mokymąsi, ugdymąsi, individualią pažangą. Seminare organizuojamas praktinis mokymasis, dalijantis patirtimi, pateikiamos jau vykstančios veiklos progimnazijoje ir jų metu naudojamos pačių pedagogų susikurtos priemonės: pagalbos mokiniui modelis; vaiko individualios pažangos stebėjimas, analizavimas, tolimesnių ugdymo(si) tikslų numatymas (VIP); įgyvendinama klasės vadovų veiklos sistema (MOST), klasių ,,Termometrai“.

Akimirkos iš mūsų gyvenimo











Kalendorius
GEGUŽĖ | Pr | A | T | K | Pn | Š | S |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
Darbo laikas
Pirmadienis | 8:00 - 17:00 |
Antradienis | 8:00 - 17:00 |
Trečiadienis | 8:00 - 17:00 |
Ketvirtadienis | 8:00 - 17:00 |
Penktadienis | 8:00 - 15:45 |
Šeštadienis | - |
Sekmadienis | - |
Pietų pertrauka | 12:00 - 12:45 |