Naujienos
- Kaip pasirengti ugdymo turinio atnaujinimui?
- Kaip tapti efektyviu švietimo įstaigos vadovu?
- Auklėtojų padėjėjos – ugdymo proceso dalyvės!
- Pilietiškumą galima ugdyti ir taip...
- Atostogos ne tik poilsiui, bet ir profesiniam tobulėjimui
- Senojo Kėdainių TAU, Trakų TAU ir Lietuvos „Bočiai“ – tarptautiniame projekte „Amžius - ne kliūtis II“
- Esame atviri pokyčiams
- „Liepaičių“ choro albume – lietuviškos sutartinės su Afrikos būgnų ritmais
- Susipažinkite - tai efektyvus mokyklų personalo valdymo įrankis, kurį paprasta naudoti
- Džiaugiamės sulaukę savanorių
- TAU studentai išgyvena ne pačius geriausius laikus
- Iššūkiai mokytojams ir galimybės pradinukams. Kitokio formato konferencija
- Mieli TAU studentai
- Diskusija ,,Pedagogų profesinis tobulinimas(is)‘‘
- Socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymas Aukštadvario mokykloje-darželyje
- Kokybės krepšelis – švietimo įstaigų veiklos kokybės gerinimui
- Vertybių sistemos formavimas STEAM pamokose
- Dalyvauti viktorinoje – ir smagu, ir prasminga
- Mąstymo mokyklos link
- Sėkmės garantija – motyvuotas matematikos mokymas(is)
- Mieli mokytojai
- Pakruojo delegacija stažuotėje Trakuose
- Su Tarptautine pagyvenusių žmonių ir turizmo diena!
- Pilietiškumo ugymui švietimo įstaigose – didesnį dėmesį
- Kartu mes galime daug
- Kviečiame įsijungti į Trakų TAU!
- Išlikime sveiki
- Vyksta registracija į kursus
- Trakų TAU – tarptautiniame projekte
- Kūrybiškų ir inovatyvių metodų taikymas dailės pamokose. Nuotolinis ir kontaktinis ugdymas
- Meno terapija – vaikų emocinei ir fizinei sveikatai stiprinti
- Naujas žvilgsnis į mokytojo profesinį augimą
- Šeimos stovykla „Vasaros vingis“
- Dalyvavome viešoje konsultacijoje
- Internetinis marketingas ir rinkodara
- Pamokos apie vandenį – įdomios ir reikalingos
- Saugios darbo aplinkos kūrimas
- Grįžtamojo ryšio taikymas bendradarbiavimo kultūros stiprinimui mokykloje
- Kvalifikaciją kėlė būsimi priešmokyklinio ugdymo pedagogai
- Rūdiškiečiai mokėsi virtualiai
- Skaitmeninio raštingumo kursai
- Savanorystė – galimybė padaryti gyvenimą gražesnį
- Mokymai nuotoliniu būdu
- Mieli kolegos!
- Etiketas – paslaugų kokybės gerinimui
- Aptartas neformalus suaugusiųjų švietimas rajone
- Pokyčių link
- Lentvario l/d ,,Šilas‘‘ pedagogės dalinosi gerąja patirtimi
- Patirtinis ugdymas – ne žaidimas
- ,,Kartų peizažas kartu‘‘
- Vilniaus lopšelis-darželis ,,Rūta‘‘ švenčia projekto ,,Futboliukas‘‘ jubiliejų
- Stažuotė Airijoje – tikslą pasiekė
- Viešasis kalbėjimas – svarbi sėkmingos veiklos dalis
- ,,Mokymasis mokytis‘‘ seminaras Trakuose
- Sveika mityba – čia ir dabar
- Pradinukų ugdymas Šiandien
- Pilietiškumo svarba nacionalinio saugumo kontekste
- Kartu galime daug
- Nauja patirtis
- Konferencija ,,Šiuolaikinės mokyklos iššūkiai ugdytiniams ir ugdytojams’’
- ,,Kalba yra didis, tautos statytas paminklas‘‘ J. Jablonskis
- ,,Medaus pusryčiai‘‘ pakvietė į suaugusiųjų mokymosi savaitę
- Bendradarbiavimas tęsiasi
- Mokytojų profesinis tobulėjimas bendrųjų programų atnaujinimo kontekste
- TAU asociacijos veikla, siekiai, perspektyvos
- Kelmės švietimiečiai – Trakuose
- Mokėmės išvengti nemalonių situacijų
Socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymas Aukštadvario mokykloje-darželyje
Publikuota: 2020-11-17 | Autorius: Jolanta Vaičiūnienė, Roma Pašinskienė
Trakų r. Aukštadvario mokyklai – darželiui „Gandriukas“ persiorientavus prie nuotolinio mokymo, nenutrūko ir mokinių socialinių – emocinių kompetencijų ugdymas.
Savimonės kompetenciją ugdėme skirdami laiko pasikalbėjimams apie mokinių emocijas bei jausmus, taip stiprindami pasitikėjimo savimi jausmą. Skatinome mokinius išsikelti mokymosi tikslus (pamokai, dienai, savaitei), kad gebėtų prisiimti atsakomybę už savo mokymąsi.
Pasikeitus mokymosi formatui, pasikeitė ir mokinių kasdieninė veikla. Ugdant savitvardos kompetenciją, mokinius įtraukėme į pasikeitusio mokymo taisyklių kūrimą. Vaikai mokėsi planuoti savo laiką ir laikytis pasikeitusios dienotvarkės, į veiklas įtraukėme atsipalaidavimo pratimus streso mažinimui.
Kalbant su mokiniais apie šių dienų aktualijas buvo ugdomas jų socialinis sąmoningumas. Ugdydamiesi empatiją ir pagarbą kitam, komunikavo tarpusavyje, naudodami informacines komunikacines priemones. Teikė pagalbą klasės draugams, padėjo vieni kitiems įveikti kasdieninius mokymosi iššūkius.
Ugdant tarpusavio santykių kūrimo - palaikymo kompetenciją, vaikai komunikavo virtualiai, palaikė santykius susisiekdami su klasės draugais, pristatydami savo darbus. Virtualių pamokų metu mokiniams buvo suteikta galimybė diskutuoti ne tik mokymosi temomis, bet ir jiems rūpimais klausimais. Ugdymo procesas paįvairintas žaidimais bei kitomis veiklomis.
Ugdant atsakingą sprendimų priėmimo kompetenciją, savaitės pabaigoje vyko klasės valandėlės, kurių metu mokinai dalijosi patirtimi, reflektavo, analizavo sėkmes ir nesėkmes.
Socialinėms - emocinėms kompetencijoms ugdyti naudojome šiuos metodus: diskusija, žaidimas, „Minčių lietus“, „Noras - nenoras“, „Blyksnis‘, „Minčių žemėlapis“, „Mozaika“, „Burbulų dialogas“, „Juoko pertraukėlė“, „Staigmena“, „Emocija pasitelkus daiktus“, „Atspėk emociją“.
Tėvams įsitraukus į nuotolinio ugdymo procesą, aktyviai bendradarbiaujant su mokytojais bei pagalbos mokiniui specialistais, sustiprėjo mokyklos bendruomenės ryšiai, kurie ypač svarbūs vaikų socialiniam emociniam bei akademiniam tobulėjimui.
Mokyklos administracija, pedagogai ir pagalbos mokiniui specialistai teikė informaciją tėvams, konsultavo jiems rūpimais klausimais. Tėvai objektyviai įvertino savo vaikų galimybes, mokymosi sunkumus, savarankiškumą, pagal galimybes ir poreikį padėjo savo vaikams.
Mokinių dalyvavimas Tarptautinėse prevencinėse programose ,,Zipio draugai“ ir „Obuolio draugai“, jiems padėjo įveikti socialinius bei emocinius sunkumus, siekiant geresnės emocinės savijautos.
Mokiniams, kurie susidūrė su mokymosi sunkumais nuotoliniu būdu, buvo teikiama individuali pagalba. Daugumai mokinių nuotolinis mokymasis patiko, tik pasigedo gyvo bendravimo su klasės ir mokyklos bendruomene, dalyvavimo bendrose šventėse, renginiuose, išvykose.



Akimirkos iš mūsų gyvenimo












Kalendorius
KOVAS | Pr | A | T | K | Pn | Š | S |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | ||||
Darbo laikas
Pirmadienis | 8:00 - 17:00 |
Antradienis | 8:00 - 17:00 |
Trečiadienis | 8:00 - 17:00 |
Ketvirtadienis | 8:00 - 17:00 |
Penktadienis | 8:00 - 15:45 |
Šeštadienis | - |
Sekmadienis | - |
Pietų pertrauka | 12:00 - 12:45 |